13.3.2018

TIEDOTE | Nuorisosäätiö aloittaa uuden toimitusjohtajan rekrytoinnin

Nuorisosäätiö on käynnistänyt uuden toimitusjohtajan rekrytoinnin. Nykyisen toimitusjohtajan Aki Haaron kanssa on hyvässä yhteisymmärryksessä sovittu tehtävien hallitusta siirtämisestä uudelle rekrytoitavalle toimitusjohtajalle mahdollisimman pikaisesti – tavoitteena kuitenkin viimeistään säätiön uuden organisaatiorakenteen astuttua voimaan syksyllä 2018.

"Tämän kaltaiset rekrytoinnit kestävät usein kuukausia, joten aloitimme prosessin jo nyt. Uusi organisaatiorakenteemme astuu voimaan kesän jälkeen ja tarvitsemme silloin uudenlaista osaamista. Haluamme jatkaa säätiön arvojen mukaista työtä sen eteen, että kaikilla nuorilla, tuloista tai taustoista riippumatta, on mahdollisuus asua myös keskeisillä paikoilla kohtuuhintaisesti", toteaa hallituksen puheenjohtaja Mikko Henttonen.

Nuorisosäätiön tarkoituksena on nuorten itsenäistymisen tukeminen. Tarkoitustaan säätiö toteuttaa rakennuttamalla ja vuokraamalla koteja työssäkäyville ja työelämään hakeutuville 18–29-vuotiaille nuorille aikuisille sekä tarjoamalla heille tarvittaessa tukea asumiseen. Säätiön asunnoissa asuu tällä hetkellä noin 5 500 nuorta.

Lisätietoja:

Mikko Henttonen,
hallituksen puheenjohtaja
Puh.  041 3690 696

Palaa otsikoihin

Nuorisosäätiö Hiihtäjäntie 7, 00810 Helsinki Puhelin 09 7552 4700 Faksi 09 7552 4755 Sähköposti: asiakaspalvelu@nuorisosaatio.fi
Poutapilvi web design - P4 - julkaisujärjestelmä

Evästekäytännöt